26 Şubat 2015 Perşembe

BABY SHOWER

                                                                                                                                                                                                                                                                                  Baby shower (erkek) için tasarladığım Kurabiyelerim . Ayrıntılı bilgi için tıklayın :))                                                                                                                                                                                                                                                                                             Merhaba arkadaşlar; İki gündür bloğumda yazı yazamadım.Çünkü bu gördüğünüz tatlı kurabiyeleri hazırlıyordum.:))) Tülay Hanım'ın dünyaya gelecek minik oğlu için tasarladığım kurabiyelerim limon aromalı ve mis gibi kokuyor .Hazırlık aşaması benim için çok keyifli geçti.Tülay Hanim kurabiyelerinin üstüne junior Deniz yazılmasını istedi.Geriye en güzel kurabiyelerimi büyük bir heyecan ile hazırlamak kaldı.
  
Kurabiyelerim bittikten sonra  sıra paketlemeye geldi.Tülay Hanım'ın kurabiyeleri için mavi beyaz puantiyeli Kurdela seçtim.Bebek mavisi sepetin içine yerleştirip mavi tüller ile süsledim.
   Tülay Hanım'a bebeği ile beraber sağlıklı , mutlu uzun yıllar diliyorum.En özel günleriniz de  beraber olmak dileği ile...                                                                                              Pınar'ın Kurabiyeleri            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder