14 Mart 2015 Cumartesi

DÜĞÜN-NİŞAN KURABİYELERİ

Nişan kurabiyelerimizi incelediniz mi? Ayrıntılı bilgi için tıklayın..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Aradan yıllar geçmişti.Lisedeki dostumla buluştuğum an benim için çok duygusaldı. O zamanlar bütün zamanımızı birlikte geçirirdik. Aile gibiydik.Annesi,babası,kardeşi apayrı insanlardı.Nişan hazırlığı yaparken buldum onu.Ve nişan Kurabiyelerini yapmamı istedi.Çok heyecanlandım.Onun için en güzeli olsun istiyordum.Ve ortaya bu tasarımlarım çıktı.70 kişilik yaptığım kurabiyeleri ;limonlu ve ballı olarak hazırladım.Hazırlık sürecim ,çok zevkli ve heyecanlı geçti. En büyük mutluluğumu da ; Ece'nin kurabiyelerini gördüğü andaki sevinci ile yaşadım. Ona ömür boyu mutluluk diliyorum.En özel günleriniz de, beraber en güzel lezzetleri paylaşmak dileği ile...                                                                                                          Pınar'ın Kurabiyeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder